Pogoji poslovanja

Uporabnik (kupec) s potrditvijo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja. Izdelke v spletni trgovini www.hisalasnihmisli.si prodaja Hiša lasnih misli, Aleksandra Struga s. p., Golčajska ulica 4, 1230 Domžale. Dostavo oz. pošiljanje blaga omogočamo izključno na območju Republike Slovenije.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.hislasnihmisli.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Opredelitev pojmov

ponudnik je podjetje Hiša lasnih misli, Aleksandra Struga s. p., Golčajska ulica 4, 1230 Domžale (v nadaljevanju: HLM)

uporabnik je oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini – kupec

spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Postopek nakupa

Nakup v spletni trgovini uporabnik lahko opravi kot neregistriran uporabnik.

NEREGISTRIRAN UPORABNIK

Kupec, ki naroči izdelke kot neregistriran uporabnik ob naročilu navede naslednje podatke:
– ime in priimek,
– naslov za dostavo,
– e-mail naslov,
– telefonska številka.
Podatke potrebujemo za nemoteno komunikacijo in spremljanje statusa naročila, ter kasnejšo dostavo.

Postopek nakupa

Uporabnik v spletni trgovini kupuje z pritiskom na gumb »Dodaj v košarico«. Ko zaključi z dodajanjem artiklov v košarico, pritisne gumb »Prikaži košarico« in nato izbere vrsto dostave (osebni prevzem ali poštnina) in pritisne gumb »Nadaljuj na blagajno«, izbere način plačila, pregleda, po potrebi dopolni ali popravi in potrdi naročilo. Pogodba je sklenjena, ko uporabnik potrdi naročilo in se mu po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Potrditev naročila pomeni, da je uporabnik seznanjen s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, kateri so tu navedeni, in da sprejema pogoje nakupa.

Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€).  Ker nismo davčni zavezanec znesek DDV, se DDV ne obračuna. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti se praviloma ne seštevajo! Veljavna koda za popust velja samo za artikle iz redne ponudbe. Artikli, ki so označeni kot akcijski ali outlet imajo fiksno določen popust, ki je ustrezno označen v spletni trgovini.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

AKCIJA! Artikli v akciji so artikli iz redne ponudbe, ki imajo znižano ceno zaradi začasne promocijske aktivnosti.

Strošek dostave

Strošek dostave je na strani kupca in se obračuna pri posameznem naročilu po trenutni veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Strošek dostave se avtomatsko izračunava ob oddaji naročila. Cene stroškov dostave veljajo le v primeru plačila po predračunu, povzetju ali s plačilno kartico. Za naročila z osebnim prevzemom na lokaciji Hiša lasnih misli, Golčajska ulica 4, 1230 Domžale stroški dostave ne obračunajo.

Način plačila

Strošek dostave je na strani kupca in se obračuna pri posameznem naročilu po trenutni veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Strošek dostave se avtomatsko izračunava ob oddaji naročila. Cene stroškov dostave veljajo le v primeru plačila po predračunu, povzetju ali s plačilno kartico. Za naročila z osebnim prevzemom na lokaciji Hiša lasnih misli, Golčajska ulica 4, 1230 Domžale stroški dostave ne obračunajo.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga).  V tem primeru kupnino plačate ob prevzemu pošiljke na pošti ali pri poštnem uslužbencu. Ob tem nakupu se vam ob prevzemu zaračunajo še stroški provizije za odkupnino, po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
  • Po predračunu (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR HLM, ki je naveden na računu). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak ga boste prejeli z zamikom). Ko je predračun v celoti poravnan, bomo blago odpremili na vaš naslov.
  • Osebni prevzem (plačilo po predračunu ali ob prevzemu). Blago je možno kupiti tudi osebno na sedežu podjetja: Hiša lasnih misli, Aleksandra Struga s. p., Golčajska ulica 4, 1230 Domžale, ob predhodnem dogovoru. 

Dostava in dobavni rok

Blago vam bomo skupaj z računom poslali po pošti na naslov, ki ste ga navedli. Ob dostavi blaga boste prejeli tudi veljaven originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Blago vam bomo dostavili preko Pošte Slovenija ali druge dostavljalske službe, glede na njihov način poslovanja. Če vas ob tem času ne bo doma, vam bo dostavljavec pustil obvestilo o pošiljki, slednjo pa boste morali prevzeti sami na lokalni enoti Pošte Slovenija.

Izdelke, ki so na zalogi vam bomo dostavili v roku največ pet delovnih dneh od naročila. Za ostale izdelke, kjer trenutne zaloge ni, vam bomo izdelek poslali takoj, ko izdelek pride na zalogo.  V primeru, da je določen izdelek razprodan, vam bomo priporočili nadomestni izdelek, po elektronski pošti, navedeni ob nakupu.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi pri dobaviteljih, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če ugotovimo, da naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji. Ob morebitnih nejasnostih vezanih na naročilo vas bomo takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu in se trudili najti ustrezno zadovoljujočo rešitev v vašo korist.

Prevzem blaga

Praviloma so pošiljke dostavljene naslovniku naslednji delovni dan po odpremi. Kupec je pošiljko dolžan prevzeti najkasneje v roku 14 dni od odpreme, razen v primeru, ko ustrezno odstopi od pogodbe, kot je to navedeno v odstavku “ODSTOP OD POGODBE – VRAČILO IZDELKA”.  V kolikor tega ne stori, Pošta Slovenije vrne pošiljko pošiljatelju.

Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s temi splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. S tem se zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. V primeru, da kupec paketa ne prevzame, bomo kupnino kupci vrnili v roku 14 dni od datuma, prejema neprevzete pošiljke

V primeru, da naročenega blaga ne prejmete v pričakovanem času, oziroma niste prejeli obvestila o dostavi, nas o tem obvestite preko elektronske pošte ali telefona.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira v štirinajstih (14) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov uporabe!

Odstop od pogodbe – vračilo izdelka

Naročilo lahko prekličete preko e-pošte: hisalasnihmisli@gmail.com (navedite ime in priimek, naslov, telefon na katerem ste dosegljivi, artikel in število kosov, ki jih želite preklicati).

Posledice odstopa od pogodbe

1.    Če pogodbo v celoti prekličete, vam bomo za vsa že opravljena plačila vrnili kupnino (vklj. s stroškom dostave oz. stroškom storitve), in sicer najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Če boste preklicali le del naročila, vam stroška dostave oz. storitve ne bomo vrnili. Kupnino vam bomo vrnili na plačilno sredstvo, s katerim ste opravili nakup, razen če je bilo izrecno dogovorjeno drugače. Če ste za opravljen nakup izbrali plačilo po povzetju, navedete podatke svojega bančnega računa, na katerega vam bomo nakazali kupnino. V nobenem primeru vam vračila kupnine ne bomo zaračunali.

2.    Vračilo kupnine lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo izdelkov oz. dokler nam ne boste predložili dokaza, da ste blago res poslali nazaj ali ga vrnili na prodajno mesto.

3.    Nemudoma oz. najkasneje v štirinajstih (14) dneh po tem, ko ste nas obvestili o odstopu od naročila, nam morate poslati oz. predati blago (lahko ga pošljete na naslov: Aleksandra Struga s. p., Golčajska ulica 4, 1230 Domžale, ali vrnete osebno na navedeni naslov). Morebitne dodatne stroške, ki v takem primeru nastanejo zaradi vračila ali ponovnega pošiljanja, krijete sami.

4.    Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja izdelkov. V primeru osebnega vračila izdelkov nimate nikakršnih stroškov.

Varovanje zasebnosti

Uporabnik z izvedenim nakupom dovoljuje podjetju Hiša lasnih misli, Aleksandra Struga s.p., Golčajska ulica 4, 1230 Domžale, zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob nakupu. HLM se obvezuje, da podatke, pridobljene preko spletne trgovine www.hisalasnihmisli.si v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščeni osebi in jih bo varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Vsi zbrani osebni podatki so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine in bodo služili potrebam izvedbe in dostave naročila ter nadaljnje aktivnosti v okviru promocije izdelkov in storitev spletne trgovine ob privolitvi posameznika.